HISS / DISS


att julen snart är här; det är så mysig stämning då.

långt hår; det är finast med långt hår tycker jag, 
   sen spelar det ingen roll om det är äkta eller löshår. långt ska det vara!

over-knee stövlar; finns det nåt snyggare?!

dolce gabbana rose - the one
  
godaste parfymen just nu, mmm...





att det inte kommer någon snö; jag vill åka pulka!

otrohet; det värsta jag vet, finns inget värre än otrohet. eller jo det finns det,
  folk som tycker att det inte är "så farligt", att man kan förslåta... för NEJ, man kan inte
  förlåta otrohet. det finns inte...

VATTEN; fan vad jag hatar vatten. det är riktigt äckligt.. jag dricker cola ist för vatten (Y)

fördomar; jaaa, vad ska man säga.. finns ju förfan fördomar om ALLT. unga mammor, hudfärg, jobb osv. 
  heeelt sjukt att det fortfarande existerar.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0