slingor!

I KNOW, jag har blivit skitkass på att blogga. men det är
bara det att jag har så mkt att göra, och sen glömmer jag att skriva om
det.. Det är nog inte meningen att jag ska blogga ;)
haha jo det är klart att jag ska blogga!

jag slingade håret igår, från svart.
men nu är det brunt med rödbruna slingor ser det ut som!
helt fucked up, men jag ska kolla hur det blir med en
eller två slingningar (?) till, och om det fortfarande är fult så får
jag färga svart igen...

 
                                                              the result


imorn är det nyår, så sooooft!
blir inget festande för min del, men det blir ändå chill med
pojkvännen, middag med han och hans bror och fru.
tror det blir mycket bättre än en nyår man inte kommer ihåg!










Kommentarer
Postat av: Anonym

du e ful oavsett hårfärg!

2009-12-30 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0