something about me


Tre namn jag går under
1. Elin
2. Aylin
3. ...

Tre saker som skrämmer mig
1. Spindlar
2. Att inte få som jag vill
3. Att bli ful (kommer aldrig hända)

Tre saker du har på dig just nu?
1. mjukisbyxor
2. hood tröja
3. underkläder

Tre favoritlåtar just nu
1. Jay-Z ft. Alicia Keys - Empire state of mind
2. Serani - Romance
3. Eddy Watta - I like the way

Tre sanningar om dig
1. Jag har ADHD, och kan absolut inte kontrollera mig om jag blir arg. (Don't mess with me ;)
2. Jag har otroligt svårt för att umgås med tjejer, finns ytterst få tjejer jag "klickar" med, umgås helst med killar.
3. är världens mest känsliga människa, tyvär...

Tre av dina intressen
1. umgås med folk 
2. smink
3. leka med mina små söta systrar

Tre saker du verkligen vill ha

1. Jobb
2. Abbas Hijazi
3. pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0